Yoldan Geldim...Yorgunum...

Merhaba,
Sonunda kedilerimizle yaptığımız bir haftalık tatilimiz sona erdi.
7 mart cuma akşamı trenle ayrıldığımız İzmir'e 16 mart pazar günü yine trenle döndük.
Döndük ama nasıl döndük...Yolculuk hariç çok güzel bir hafta geçirdik ailelerimizle birlikte, ama yolculuk malesef hem kızlarıma hem de bize işkence oldu. Hatırlamak bile istemiyorum. Eve döndüğümde oturup hüngür hüngür ağladım, o derece sinirlerim bozuldu...Neyse, sonuç itibariyle hepimiz sağ salim evimize vardık, önemli olan bu. Ayrıca bir not: trenlerde evcil hayvan taşımak serbest, ama sadece pulmanda, yataklı kısımda yasakmış, neden mi? Bir milletvekili tüy yutmuşmuş da analiz ettirmişmiş de kedi tüyü çıkmışmış da...Eeee bu insanın da kılı tüyü olabilir, sonuçta her yolcudan sonra o örtülerin yıkanıp temizlenmesi gerekmiyor mu, anlamadım...
Bir haftalık yokluğumda yorum yapamasam da bulduğum her fırsatta yazılarınızı okumaya çalıştım. Gündemin iç karartıcılığı bloglarımıza yansımış olsa da...
Sonuçta hayat devam ediyor, üzülsek de, yorulsak da, umutsuzluğa kapılsak da...
Ama vazgeçmeyeceğiz, bir şeyleri değiştirebileceğimize olan inancımızı kaybetmeyeceğiz...
Güzel ve güneşli günler göreceğiz...

Trende sedapet kafası yaşayan Duman...


6 yorum:

  1. sağ salim dönmenize sevindim :) kedicikler şimdi doya doya keyif yapıp yolculuğun acısını çıkarsınlar ohhh :)
    İnşallah güzel ve güneşli günler bir önce gelir!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler yumiyum :)
      sorma valla nasıl çıkarıyorlar acısını görmen lazım, evin altını üstüne getirdiler valla...keyifleri yerinde olsunda toplarız ne yapalım :)

      Sil
  2. Hoşgelmişsiniz, çok şükür sağlıklı bir şekilde evinize ayak basmışsınız :) Yolculuğun stresi hem senin, hem de kızların üzerinden çabukça atılır, boşver... Önemli olan aileyle geçirilen keyifli zamanlar, hiçbir şeye değişilmez ♥

    Söylemeden geçemeyeceğim, sayfan çok güzel oldu ♥ Bir de bol bol yazılar gelirse tadından yenmez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk :)
      Doğru söylüyorsun canım, aileyle geçirilen zaman her şeye değer doğrusu...
      Sayfamı beğenmene de çok sevindim, elimden geldiğince güzelleştirmeye çalışıyorum, yazılar konusunda da ne desem bilemiyorum, bu aralar bir tutukluk var üzerimde, zaten başından beri bir düzen tutturamadım ama onu da hallederim inşallah :)
      Sevgiler...

      Sil
  3. ınsanlara deger verılıyor mu da hayvanlara versınler bu ulkede ay sınırım bozuldu benımde pes artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim de çok sinirimiz bozuldu Kokoş Kelebek...malesef insana verilmeyen değeri hayvanlarımıza nereden bulacağız :(

      Sil