Karışık...


Nasıl söylesem bilemiyorum.


Bazen oluyor böyle, aklıma geliyor tam unuttum oh bee derken, tam da artık kimse anlamaz derken, çıkıveriyor bir yerlerden. Tedirgin tedirgin bakıyorum etrafıma, anlayacaklar diye ödüm kopuyor. Halbuki anlayamazlar, nereden anlayacaklar. Bilmiyorlar ki, tahmin bile edemezler, hatta es kaza duysalar bile ihtimal vermezler. Konduramazlar. Ama ben biliyorum ya, herkes de biliyor zannediyorum. Kafamın içini okuyabileceklerini sanıyorum ya da kalbimin içini görebileceklerini. Oysa boşuna telaşlandığımı da biliyorum. Nasıl ki ben onların sırlarını bilmiyorsam, bilemiyorsam, ve hatta içlerini okurcasına baktığım halde görüp anlayamıyorsam, aynısı onlar için de geçerli. Onlar da anlayamazlar. Göremezler içimi. Bir içimiz var zaten bizden içeri, bir biz biliriz, bir biz anlarız. Bizim bizden başka kimsemiz yoktur hem. Akşamları başımızı yastığa koyduğumuzda biz bize kalırız. Bir dışarıdan görünen bir de içeriden böğüren. Hani deriz ya bazen elimizi bağrımıza koyup "şurama bir öküz oturdu" diye, işte o öküz hep var içeride aslında da bazen çıkar oturuverir öyle, ağırlık yapar, darlatır insanı, şöyle birkaç beden daraltır, kalıp gibi kaldırır, fenalıklar getirir, geceleri de böğürür durur. Susturabilene aşk olsun. Ha ne diyordum, iç dış yıkama yaptırmak lazım arada bir, dış güzellik önemli tabii, ama iç daha da önemli, mazallah o iç kısım bir küflenmeye görsün, bir pas tutmaya görsün, ne doktorlar ne mühendisler çıkaramaz valla o kiri pası. Şen tutmak lazım içi dışı, yıkamak paklamak lazım. Ha bir de içi dışı bir olmak lazım, yüze gülüp arkadan konuşmalar, bıyık altından gülüp göz süzmeler, bir işveler cilveler noluyor yaaa, bi hakim olalım kendimize, bi çeki düzen verelim, çekip çevirelim. Hem bu devirde kolay mı öyle çekip çevirmek, bunun kirası var, elektriği suyu doğal gazı var. Mutfak desen ayrı masraf, üst baş desen ayrı. Geceleri ayrı gayrı yatılmaz zaten, küs de olsan aynı yastığa baş koyacaksın. Ayrıca yatağa küs girilmezmiş, girilse de durulmazmış. Küslük iyi bir şey değil zaten. Uzatmamak lazım. Değil mi ama, uzatmamak lazım, hem küslüğü, hem de lafı...

14 yorum:

  1. Burcu,
    Derin nefes iyi gelir çok zaman..
    Açar o düğümleri inan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten iyi geliyor ama çoğu zaman unutuyoruz ve aldığımız nefesler hep yarım yamalak...

      Sil
  2. Ruhunda fırtınalar hatta sanırsam kasırgalar kopuyor. Geçecek hepsi ve güzel olacak her şey:)

    Yazındaki geçişleri çok beğendim. Konuları birbirine güzel bağlamışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhumda bir şeyler oluyor ama ne oluyor çözemiyorum Hamiyet. Beğenmene sevindim :)

      Sil
  3. tüm evlilerde olan şeyler sanırım, çok takma kafana her ne ise:))huzur dolu günler diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Müjde ablam :)
      Bir sıkıntımız yok şükür, öyle içimden geldi yazdım :)

      Sil
  4. bazen o öküze çok kızıyorum , bazeen de böğürsün istiyorum yalnız bırakmasın beni, bütün yazdıklarında eşit işte yastığa başını koyunca kısmı , en güzel o kısım , öküz ve ben , ben ve öküz :D ayrı yatmamak lazım :D küs kalmamak şart :D

    YanıtlaSil
  5. Offff bu aralar öyle daralmışım ki bi de sen parmak bastın... Yüreğim içine çöktü:) Neyse bir dokun bin ah işit modundayım bu ara:) kalemine sağlık... Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaa bu aralar hepimiz bir hallerdeyiz demek ki :(
      Yarana parmak basmak istemezdim, kusura bakma :(
      Sevgiler...

      Sil
  6. Çok güzel bir yazı olmuş :D Vallahi o kadar akıcıydı ki iki dakika da bitti. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Çok sevdiğimden değil zor sevdiğimden diye bakmalı. Bilemedim.

    YanıtlaSil