Duman ve Gümüş

Bugün de kızlarıma çalışayım dedim. Hep bebiş hep bebiş olmaz ki, biraz da ablaları işgal etsin şu blogu değil mi ama :)


Karşılama Komitesi

İşten eve döndüğümde bu ikiliyi hep bu şekilde pencereden dışarıyı izlerken buluyorum. Kapıyı açıp içeri girdiğimde de kafalarını çevirip bana bakıyorlar böyle :)

Paylaşılamayan kucak

Hafta sonları böyleyiz. Duman her zaman göbüşü kapar, annemin ördüğü hırkalarla aşk yaşayarak kucağımda uyur. Garibim Gümüş genelde babasını tercih eder, ama babası meşgulse, yani onun için uygun bir yatış pozisyonu sağlayamıyorsa bana gelir ve Duman'dan arta kalan yerlere sığışmaya çalışır. Burda da kala kala dizden sonrası kalmış :)

Bir hareket, bir ses olur da Gümüş Hanım uyanırsa tam olarak böyle bakar size haberiniz olsun :)

Başka yer kalmamış gibi :)
 Duman'ın en sevdiği yerlerden bir tanesi tv ünitesidir. Özellikle de tvnin önüne konuşlanmaya bayılır. Ara sıra izlediği de oluyor. Hele de futbol maçlarında top yakalamaca en sevdiği :) Burayı sevmesinin bir nedeni de sanırım her yere hakim olması. Yattığı yerden hem salonu hem de koridoru kesebiliyor :)

Uyumaca

O kırmızı yastık resmen kapanın elinde kalıyor. Normalde orası baba köşesi, ama es kaza babamız oradan kalkmaya görsün, hemen yeri kapılıyor. Artık hangisi kaparsa. Açıkta kalan da böyle tepelerde idare etmek zorunda kalıyor :)

Şimdilik bizden bu kadar. Yarın doktor kontrolümüz var. Bakalım bebişimiz ne kadar büyümüş :)

Sevgiyle kalın...

18 yorum:

  1. Burcu'm Duman'ı ve Gümüş'ü çok seviyorum ay 41 kere maşallah ikisine de, çok yumoşlar, çok tatlılar, öp benim için ikisini de, yarın için hayırlı kontroller:) sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz Müjde abla :)
      Biz de Bücürük ve seni çok seviyoruz ki :)

      Sil
  2. Amaa çok güzel bunlar yaa.Yi onları yi :)

    YanıtlaSil
  3. İnsanda stres falan bırakmaz bu şekerlikler:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabaha karşı yatak odasının kapısını tırmalarken tam tersi de olabiliyor tabi ama olsun :)

      Sil
  4. Çoook cicişler yaaa... Güzel haberlerini bekliyorum;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Başladılar mı sağdan soldan "Aaa bebeğe zarar ver şu hayvanları birine" diye. Kuş, kedi, köpek artık ne varsa evde onun üzerine yoğunlaşıp hamileliğe ve bebeğe zararlı olabileceğine dair hiçbir bilimsel dayanağı olmadan beyan veren koca ağızlılar var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk duyduklarında birkaç arkadaşım söylemişti bir şeyler ama kulak asmadım. Çok şükür kendi ailelerimiz o konuda bilinçli. Kayınvalidemin kendi kedisi var hatta :)

      Sil
  6. Yazılarını okumak pek keyifli. Umarım bebişin keyfi yerindedir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Bebişi kontrolden kontrole görüyoruz valla, o zamanlar da iyi görünüyor :) Henüz hareketlerini hissetmeye başlamadım.

      Sil
  7. yaaaaa şunların güzelliğine bakkk..ay tam ısırmalık bıyıklarını yerim ben onların..ay kedi delisiyim ben ama kedim yok..belki emeklilik yıllarımda olur:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emeklilik çok geç, bence kedisiz ev kalmamalı :)

      Sil
  8. Çok tatlılar. Kedisiz ev düşünemiyorum:))

    Yakında sizi bloğuma konuk edeceğim. Sevgimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz :) Ben de düşünemiyorum valla, çok büyük eksiklik :)
      Ayrıca blogunuza konuk olmaktan zevk duyarız :)

      Sil
  9. Ben bir haftadır malesef ki biraz uzak duruyorum bizim kızlardan :( Geçen hafta Çakıl hanım koşuşuturmacalı bir oyun sırasında çok sert bir şekilde karnıma atladı, çok canım yandı ama çok şükür geçti şimdi iyiyim... Bu nedenle bilhassa oyun güzergahlarında, koşuşturmaca ortalarında çok dikkatli olmaya çalışıyorum. Ne olur sen de dikkat et ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok geçmiş olsun, dikkatli ol. Bizim kızlar genelde biz uyuduktan sonra koşturmaya başladıkları için pek sorun olmuyor bizde ama yine de temkinliyim her daim, çünkü Duman hanım geçen kucağımda yatarken pencerede kuş görünce karnımı trampet gibi kullanıp atladı :(
      Sevgileri bambaşka ama dikkatli olmak şart :)

      Sil