Ne haber?

Uzun zaman blog yazmayan arkadaşlarıma kızıyorum ama aynısını kendim de yapıyorum, olacak iş mi :) Neyse bu yazıyı da sevgili Kitapsız Kedi'nin gazına gelerek yazıyorum :)


Geçen hafta Ankara'dan babam geldi bizi ziyarete. Dolu dolu 6 gün geçirdik beraber. Nasıl özlemişim bilemezsiniz. Annemin izni olmadığı için gelemedi ama gönderdikleri yokluğunu minicik de olsa hafifletti sağolsun :) Babam gittiğinde boşluğa düşmüş gibi hissettim, bir anda hayat çok anlamsız geldi ve yakında Ankara'ya taşınacak olmamıza şükrettim. Daha fazla onlardan ayrı yaşamak istemiyorum. 
Kedoşlar babam gelince resmen süt dökmüş kediye döndüler, hiç sesleri çıkmadı, hiç koşturmadılar, bize bile pek yanaşmadılar. Ama babam ne zaman oturduğu yerden kalksa hemen gidip yerini işgal ettiler, gece lavaboya kalksa odasına daldılar :)

Beyaz Kız kahvaltılarımızın baş tacıdır her zaman :)

Babam kızlarla özçekim yapıyor :)
Bu da eskilerden bir kare :)
Bu arada ben de yavaş yavaş şişiyorum, pek yakında sizlerle göbek fotosu paylaşacak kıvama gelirim herhalde :)
18 haftayı geride bıraktık ve bebişin hala bir zıbını bile yok. Yarın kontrolde cinsiyeti hakkında kesin bilgi verirse doktor biz de yavaş yavaş minik kıyafetler almaya başlarız herhalde. Ama önce kendim için bir şeyler alsam daha iyi olacak, zira gün be gün genişliyorum :)

Şimdilik bu kadar yeter, cuma yine yazarım bence. Sevgiyle kalın :)

10 yorum:

  1. Ay haber ver Burcu cinsiyetini merak ettim ama kız olacak ya biliyom ben :)
    Öpüyorum bebişle ikinizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cuma günü mutlaka yazarım Hamiyet :)
      Biz de seni öpüyoruz çoook :)

      Sil
  2. Sevgili Burcu hanım, benim de sayfamı bir ziyaret edebilir misiniz acabaaa? Sizin de son yazılarınıza neden yorum yapamadığımın sebebini orada görebilirsiniz :) Şaka bir yana, yayınladığın son yazıların hepsini şaahne bir keyifle okudum, tesadüfümüz büyük :) ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızlı Erkekli Kedili, tesadüf gerçekten çok büyük :) Ve senin adına da çok sevindim. Umarım hepimiz için hayırlısı olur. Kedili bebekli aşklı meşkli günler bizi bekliyor :)) Ben de bundan sonraki yazılarını daha bir keyifle okuyacağım :)

      Sil
  3. Ah, benim annem İzmir'e gelip döndüğünde nasıl boşluğa düserdim, onu hatırladım şimdi. Allah kavuştursun anneciğine babacığına :-)

    Metos'un cinsiyetini yirminci haftada görmüştük, Bilgiç onikinci haftada yiğidin malı meydanda gerek diye ortadaydı:-) Ne heyecan ama di mi:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok büyük heyecan Handan :) Aslında cinsiyetinin ne olduğu önemli değil ama insan merak ediyor işte :)

      Sil
  4. bende diyorum burcu unutmaz bizii nerelere gittii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yaaa, o kadar vefalı değilim Safransarı, bazen unutuyorum herkesi her şeyi :(
      Ne yapalım, insanlık hali :)

      Sil
  5. Aman da aman, ne güzel fotoğraflar, kızların dedeleri de gelmiş :D
    Cinsiyet sonucu da çıktı ama hala yazı yok, bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet dedeleri geldi ve gitti, inşallah çok yakında da biz gideceğiz temelli :)
      Yazı da pek yakında inşallah :))

      Sil