Yalnızlık...



Yalnızlık nedir?
Etrafında hiç insan olmaması mı?
Konuşacak, iki çift lafın belini kıracak, bazen gülüşüp bazen susacak, birlikte dalıp birlikte çıkacak kimsenin olmaması mı?
Nedir yalnızlık?
Sustuğunda bile seni dinleyecek, kalp atışlarının ritminden ruh halini çözecek, büzülmüş dudaklarından özneler bulup bakışlarından yüklemler çıkaracak kimsenin olmaması mı?
Yalnızlık nedir?
Elini uzattığında tutacak, gözyaşların sel olduğunda mendil uzatacak, yorgun düştüğünde omuz verecek birinin olmaması mı?
Nedir yalnızlık?
Akşamları eve döndüğünde ışıkların yanmaması, yatağın bir tarafının hiç bozulmaması, banyoda diş fırçasının tek olması mı?
Yalnızlık nedir?
İzlemeyeceğin halde ses olsun diye televizyonu açık tutmak, bitmeyeceği halde çayı çok demlemek, kendi kendine konuşup gülmek mi?
Nedir yalnızlık?
Aynadaki aksinle göz göze gelmemeye çalışmak, geceleri uykuya dalana kadar karanlıktan korkmak, en küçük seste yataktan fırlamak mı?
Yalnızlık nedir?
Kışın hiç ısınmayan eller ve ayaklar, okumaktan sıkıldığın an kitaptan kafanı kaldırdığında bir çift gözle karşılaşmamak mı?
Nedir yalnızlık?
Kar yağdığında sokağa çıkmak için heyecan duymamak, işten eve dönerken adımlarını hızlı atmamak mı?
Yalnızlık nedir?
Bitiremem nasılsa diye her şeyin küçük boyunu almak, banyonun kapısını kapatmamak, bütün gün pijamalarla dolaşmak mı?
Nedir yalnızlık?
Seni anlayan, her koşulda yanında olan, bıkmadan usanmadan sarıp sarmalayan birinin olmaması mı?
Merak etme,
Yalnız değilsin!

Ne de olsa herkes biraz yalnız…


Not: Taslaklarda buldum, başka bir şeyler yazmaya üşendim, e bu yazı da boşa gitmesin dedim, yazmışız o kadar, ama ne zaman bilmem.
Sevgiyle kalın, yalnız kalmayın :)

28 yorum:

  1. Yok yok yalnız değiliz :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birer yalnızlık herkes biraz yalnız ama yalnızlıkta hayata dair ve bazen herkes ister yalnız olmayı yalnız kalabilmeyi :))) hele de paçamızda gezen minnaklar varsa ne de iyi gelir biraz biraz yalnız kalabilmek aralarda :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birdefnemasali,
      kesinlikle katılıyorum. Biraz yalnızlık hiç de fena olmaz yani :)

      Sil
  3. Yayımlamasan yazık olurmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      teşekkür ederim, beğenmene sevindim :)

      Sil
  4. Hepsinin toplamıdır belki de.. İyi ki yayınlamışsın 'taslak' olamayacak kadar 'tamam' bir yazıydı. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur Yağar,
      çok teşekkür ederim. Sevgiler.

      Sil
  5. "gelecektir parka yalnızlığı duyan" diye demiş şair, ben de ses verdim ona. dinledin mi:)
    https://www.youtube.com/watch?v=Mj7PoDXkGlo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. safransarı,
      dinlememiştim. Şiir konusunda çok cahilimdir, hemen dinleyeyim o zaman :)

      Sil
    2. kitap yorumunu heycanla bekliyorum bu arada,
      dün mutlu ettin beni biliin mi?

      Sil
    3. Kitabı yarıladım valla, vakit olsa hemen okuyacağım da oğlum sağ olsun, ancak :)

      Sil
  6. Hepsi yalnızlığın bir parçası da.. En acıtanı "yanında biri olduğu halde hissettiğin yalnızlık"..
    Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akela,
      kesinlikle katılıyorum, en acısı kalabalıklar içindeki yalnızlık...teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Başka türlü nasıl anlatılırdı ki bu konu. Hele bitiş, yazının özeti. Çok selamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ACEMIDEMIRCI,
      Çok teşekkür ederim. Sana da çok selamlar ve şifalar :)

      Sil
  8. ne güzel olmuş yalnızlık her yerde var.. bloğunu takibe aldım bana da beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Yalnızlık sadece bir histir aslında. Görecelidir.
    Sende ya da bende duruşu farklı bir kıyafettir. Sana cuk oturmuşken benim dünyamı dar edendir.
    Bana bol gelirken bir başkasını boğan kalabalıktır yalnızlık.

    Yalnızlık; tarifi kolay, çekmesi zor bir zulümdür belki de, kabustur. Kendi sesine hasret kalmaktır.
    Su ile, çiçek böcek ile dostluk; düşlere muhtaç olmaktır.
    Allah düşmanıma bile vermesin dediğimiz; dağı, taşı çatlatan derttir yalnızlık.
    Sevgiler, minik oğlanın güzel annesi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buzlu Kalem,
      Böyle güzel yorum olur mu ama yaaa :) Çok teşekkür ederim, çok naziksin :)

      Sil
    2. Buraya bir öpücük koymak istoyorum, bakalım olacak mı 😘

      Sil
  10. Tam benlik bir yazı olmuş çok da iyi olmuş eline sağlık :) Bana göre yalnızlık ceketini giyerken çantanı tutmasını rica edebileceğin birinin olmaması demek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naz,
      İlahi :) Çantayı yere koymak lazım ceketi giyene kadar :)

      Sil
  11. Allah var insan yalnız olur mu hiç... Sevgiler canım ❤

    YanıtlaSil
  12. Yalnızlık bazen fiziksel bir olgudan çok, ruhsal bir durum olabiliyor ben de... Çevremde insanlar olsa da kendimi soyutlayabiliyorum çünkü o an yalnız kalmak istiyor oluyorum. :D
    İyi ki yazıyı yayınlamışsın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      Teşekkür ederim. İstediğin anda yalnız kalabilmek güzel bir yetenek :)

      Sil
  13. yalnızlık ne biliyor musun , etrafında çok insan olup kimsenin seni görmemesi, bakarlar ama görmezler ya hani ...Bir de sevmemek yalnızlığı yalnızların en derin kederi, severim yalnızlığı ben , anlamsız kalabalıklara inat :D

    YanıtlaSil