5 Nisan 2017 Çarşamba

Hediye Kitap Listesi


Merhaba,
Bir önceki yazımda kitap çekilişlerime yeni bir düzenleme getirdiğimi yazmıştım. Birkaç değişiklik daha yapmaya karar verdim. Bu yazımda hem çekilişin nasıl olacağını anlatacağım hem de hediye etmek istediğim kitapların listesini vereceğim.

*Kitap çekilişine katılabilmek için tek yapmanız gereken şey yazılarımı okumak ve yorum yapmak. Yaptığınız her yorum size bir çekiliş hakkı verir. Yani ne kadar çok yorum yaparsanız şansınız o kadar artar.


*Yorum yaparken güncel yazılara yorum yapmak zorunda değilsiniz. Blogumda yayınlanmış tüm yazılara yorum yapabilirsiniz. 

*Bir ay boyunca iki kez çekiliş yapacağım. Ayın 15 inde yapacağım çekiliş için 1-14 tarihleri arasında yaptığınız yorumlar, ayın son günü yapacağım çekiliş için de 15-30/31 tarihleri arasında yapacağınız yorumlar geçerli olacak. Yani bir ayda iki şanslı arkadaş kitap kazanmış olacak.

*Kazanan arkadaş belirteceğim tarihe kadar iletişim bilgilerini vermezse çekilişi tekrarlayacağım.

*Çekilişi random.org ile yapacağım.

*Kazanan arkadaşın listedeki kitaplardan 3 tanesini seçme hakkı olacak.

*Kargo ücreti bana ait olacak.

Şimdi gelelim kitaplara...


Nihat Genç Kitapları:
Modern Çağın Canileri
Hattı Müdafaa
Amerikan Köpekleri
Karanlığa Okunan Ezanlar
Memleket Hikayeleri
Veryansın
Arkası Karanlık Ağaçlar
Direniş Günleri
Aslanlı Yola Doğru
İhtiyar Kemancı
İşgal Günleri


İlker Başbuğ-Suçlamalara Karşı Gerçekler
Semih Çetin-Bir İhanetin Öyküsü
Mehmet Baransu-Mösyö
Hanefi Avcı-Haliç’te Yaşayan Simonlar
Ali Türkşen-Kardak’ta Kahraman Hasdal’da Esir
Hikmet Çiçek-Ben Veli Küçük
Ergin Saygun-Türk Ordusuna Balyoz


Soner Yalçın Kitapları:
Siz Kimi Kandırıyorsunuz?
Kayıp Sicil
Bu Dinciler O Müslümanlara Benzemiyor
Yılmaz Özdil-Beraber Yürüdük Biz Bu Yıllarda
John Lawrence Reynolds-Gizli Örgütler
Philippe Claudel-Brodeck’in Raporu
Tugay Şen-Atatürk ve Teşkilatçılık
Banu Avar-Kaçın Demokrasi Geliyor


Jorge Semprun-Ramon Mercader’in İkinci Ölümü
Elsa Morante-Ve Tarih Devam Ediyor
Norbert Gstrein-Öldürme Sanatı
Patrick Rambaud-Savaş
Marcel Möring-Büyük Özlem
Sylvie Germain-Gecelerin Kitabı


Pamela Mingle-Shakespeare’i Öpmek
Necati Göksel-Hayat Askıda
Onur Baştürk-Ev Sahibi
M.G. Vassanji-Suikastçının Şarkısı
Elena Kolina-Yeni Rus Kadınının Günlüğü
Elizabeth Peters-Altın Kuşun Mezarı
Qanta Ahmed-Görünmez Kadınlar Ülkesinde
Manos Eleftheriou-İki Kere Ölen Kadın
Cüneyt Ülsever-İtirafçı
Vanora Bennett-Bilinmeyen Kadının Portresi
Daniel Keyes-Algernon’a Çiçekler
Brendan Kiely-Üşüyen Ruhlar


Selahattin Dönmez-Fark Etmeden Diyet
Canan Karatay Kitapları:
Karatay Diyeti
Karatay Mutfağı
Karatay Diyeti’yle Yaşam Boyu Sağlık
Raymond Francis-Bir Daha Asla Hastalanmayın
Aysun-Murat Gökçen-Kanseri Beslenerek Yenebilirsiniz
Ertan İğneli-Kanserden Kim Korkar
Ebru Demirhan-Bedenin Şifa Kapıları


Mo Yan-İri Memeler ve Geniş Kalçalar
Demet Altınyeleklioğlu-Hürrem
Tie Ning-Yıkanan Kadınlar


Aşkım Kapışmak-Kadınlar Sağdan Erkekler Soldan
 Baybars Altuntaş-Otobüsten İndim BMW’ye Bindim
M.Barış Muslu-Beynine Format At
Adam Grant-Vermek ve Almak
Osho-Beden İle Zihni Dengelemek
Osho-Kader, Özgürlük ve Ruh


Adem Güneş Kitapları:
Güvenli Bağlanma
Annelik Sanatı
Çocuk Deyip Geçmeyin
Doğal Ebeveynlik
0-6 Yaş Dönemi Çocuk Eğitiminde 100 Temel Kural
Özlem Açar-Annemi Yetiştiriyorum
Harvey Karp-Mahallenin En Mutlu Bebeği
Tracy Hogg-Yeni Annelere Mucize Çözümler
Marie F. Mongan-Hypnobirthing
Sefa Saygılı/Ali Çankırılı-Baba Olma Sanatı


Irmak Zileli-Gözlerini Kaçırma
Ceylan Naz Baycan-Kutsal İnek
Aslı Erdoğan-Hayatın Sessizliğinde
Elif Şafak-Mahrem
Elif Şafak-Med Cezir
Elif Şafak-Firarperest
Sinan Akyüz-Piruze
İskender Pala-Efsane
İnan Çetin-İçimizdeki Şato
Doğan Yarıcı-İs Odası
İhsan Oktay Anar-Puslu Kıtalar Atlası
Tolga Yazıcı-Parçalanmış Gülüşler
İnci Aral-Ruhumu Öpmeyi Unuttun
Charles Bukowski-Çanlar Kimse İçin Çalmıyor
Ece Temelkuran-Bütün Kadınların Kafası Karışıktır
Hüsnü Arkan-Ölü Kelebeklerin Dansı
Hasan Ali Toptaş-Bin Hüzünlü Haz
Stefan Zweig-Satranç

Gördüğünüz gibi listede yok yok. Burada her tarz okuyucuya hitap edecek kitaplar var. Zaman zaman yenileri de eklenecek. 
Kazanacak arkadaşlara şimdiden keyifli okumalar...

31 yorum:

  1. kitaplar harika şans diyelim o zaman....

    YanıtlaSil
  2. Bu ne yahu, hiç görmediğim kitaplar, ben yine bildiklerimden istiyorum, Aslı Erdoğan, Ece temelkuran diğerini de benim için sen seçersin, ayy ben çok motive oldum, bana çıkacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşe,
      İnşallah gönlüne göre olur :)

      Sil
  3. Eşim aradı, gelmiş, akşam kavuşuyorum:))(Şifreli bu yazı)

    YanıtlaSil
  4. Güzel kitaplar ♥
    Listeler dolu dolu hakikaten :))
    Mutlu çekilişler arkadaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem,
      Teşekkür ederim. Sana da bol şans :)

      Sil
  5. Oy, oy, oy Burcu'm harika kitaplar seçmişsin. Özellikle Kardak'ta kahraman, Hasdal'da Esir, Amerikan Köpekleri, Türk Ordusuna Balyoz, Kaçın Demokrasi Geliyor gibi bir dolu eğitici kitap seçtiğin için tebrik ediyorum. Bu tür siyasi kitaplar bende de çok var, herkes okumalı. Bol şans herkese ve çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde ablacım, beğenmene çok sevindim. Herkese bol şans :)

      Sil
  6. Kitaplar harika görünüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebemkuşağı,
      Beğenmenize sevindim :)

      Sil
  7. Ooo kitap listesi muhteşem :) Hemen hiçbirisini de okumamışım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      içlerinde okumak istediklerin varsa ne mutlu bana :)

      Sil
  8. Özelden de yazdığım gibi ilgimi çeken çok güzel kitaplar var. Şans bir gün bana da güler diye umuyorum. Katılımı bol çekilişler diliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule hanım,
      size de bol şans diliyorum. Okumak istediğiniz kitaplara tez zamanda kavuşmanız dileğimle :)

      Sil
  9. Oo kücük bir kütüphanecik gördm sankiii masallahiniz var ve bende istiyorum :) seve seve yorum yapıyordum size zaten.Ama sizide bloguma beklerim bak 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annesi'nin Prensesi, beğenmenize sevindim. Ben de izlemeye aldım sizi, fırsat buldukça okuyacağım yazılarınızı da :)

      Sil
  10. heeey bak katılmıyom ya çekilişlere ama bak katılım az olursa söle bi daa duyurayım tamam mııı. süpermiş bu yaptığın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep, teşekkür ederim. Duyurular yazısı yazdığın zaman yer verirsen sevinirim :)

      Sil
  11. temam bundan sonra daha sık yapayım yorumları , ahh ya keşke sadece kitaplar için değil bak (!) inan her fırsatta gezmeye çalışıyorum ama hiçbir zaman istediğim gibi olmuyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylem,
      Biliyorum merak etme. Hepimiz istiyoruz ama hayat istediğimiz gibi olmuyor. Zamanımız elverdikçe yapabiliyoruz ancak istediğimiz şeyleri. Arada bir bile olsa uğramanı seviyorum.

      Sil
  12. Kitap okumayi çok severim ne güzel dusunmussunuz hepsi çok guzel☺☺

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel kitaplar ki bunlar :))

    YanıtlaSil
  14. Merhaba, listeyi görünce bir gözlerim büyüdü :D İçinde yok yok.

    YanıtlaSil
  15. Ah, Burcu'mmm, çekilişte ben kazanmışım, çok teşekkür ediyorum canım, ama sana zahmet olacak mahcup oldum:( ben sadece bir tek kitap seçeceğim, yeter bir tane. Diğer okurlarına daha çok kitap kalsın hem:)))Hiç okumadığım ama ismi ilgimi çeken bir tanesini seçtim: Shakespeare'i Öpmek. Mail atacağım birazdan sağol:)

    YanıtlaSil
  16. Burcu'm sen iki tane daha seç deyince tekrar baktım canım:
    Üşüyen Ruhlar
    Satranç

    Tekrar teşekkürler:) Zahmet olacak sana. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. Vay kaçırmışım bu yazıyı😔 Şahane kitaplık❤️ Sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Merhabalar, geldim :). Çok heyecanlıyım, teşekkür ederim hediyeniz için :). Sizin için de uygunsa Hasan Ali Toptaş'ın Bin Hüzünlü Haz kitabını okumak isterim :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneri makinesi,
      Hoşgeldin :)
      Tabi ki, tercih senin ne de olsa. Bana adres bilgisi yollarsan yazıdaki mail adresine bugün yarın gönderirim. PTT ile gönderiyorum. Istedigin bir PTT şubesine de gönderebilirim. Ev adresini yazmak zorunda değilsin.

      Sil
    2. Yazıda mail adresi yokmuş :)
      birtutamyagmur@gmail.com

      Sil
    3. Teşekkür ederim, şimdi yazıp yolluyorum ☺️

      Sil