Nisan'ın ilk Kazananı

Güzel bir cumartesiden herkese merhaba.
Yarın büyük gün. Ülkemizin geleceği için oylarınızı kullanmayı unutmayın lütfen. Hepimiz için hayırlısı olsun diyorum :)

Gelelim Nisan ayının ilk talihlisini açıklamaya. Öncelikle çekilişi nasıl yaptığımı açıklayayım. 


Dün gece saatler 12 yi gösterdiğinde 1-14 nisan tarihleri arasında blogumda yorum yapmış arkadaşlarımın isimlerini kronolojik sırasına göre tek tek yazdım.


Daha sonra Random.org u açtım ve hangi numaralar arasında çekiliş yapacağımı yazdım. 

Ve kitap kazanan arkadaşımı böylece belirlemiş oldum. 


Müjde ablacım (bücürükveben) tebrik ederim. İlk kazanan sensin :)
Şimdi senden gönderim için adres bekliyorum.(birtutamyagmur@gmail.com adresine) Ev adresini yazmak zorunda değilsin. PTT kargo ile göndereceğim. Sana en yakın PTT şubesini söylersen oraya da gönderebilirim. Bu arada listeden kitaplarını seçmeyi unutma :)

Çok çok çok sevgiler...

10 yorum:

  1. Liste epey kabarıkmış☺️ Müjde ablacım ben kazanmış kadar çok sevindim🙏🏻 İyi ve keyifli okumalar... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Aaaa!:))) çok teşekkür ediyorum canım, ama niye zahmet ettin? Bir de kargo ücreti filan..:( mahçup oldum şimdi:(

    Çok teşekkürler:) çok sevgiler...:)

    YanıtlaSil
  3. Müjdecim şansın açık olsun ♥
    Şahanesiniz Burcu...

    YanıtlaSil
  4. Kazanan arkadaşımızı tebrik ediyorum.Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Ahhh kıl payi kacirmisim yaa bende istiyom hepsi benim olsunnnn :)) hayrli olsun müjde ablama.Sevdigim icin üzlmedim güle güle okusun 😘💕

    YanıtlaSil
  6. Oo Müjdecim bu aralar bir milli piyango al bence :)

    YanıtlaSil
  7. ay evet ülkemize hayırlı olsun yarın bakalım :) çekiliş oleeey :)

    YanıtlaSil
  8. ne mutlu kazanan arkadaşı tebrik ediyorum.....

    YanıtlaSil
  9. Kitabın yeni sahibi keyifle okusun :)

    YanıtlaSil
  10. Ben de kıl payı kaçırmışım ama senin gibi bir arkadaşı kaçırmamış olduğum için şanslıyım...canım Burcu..

    YanıtlaSil